Allt till salu inom "vw buss t2"

Sortering:
Lägenheten
Karlskoga
Idag

Lägenheten Visa liknande

120 000 kr
Blocket.se
vw buss t2 delar
Sundsvall
1 månader

vw buss t2 delar Visa liknande

50 kr
Blocket.se

Tidigare annonser till salu

Bilar  ·  Älvsborg

VW Kleinbuss/VW buss -75 + urplockad Motor

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Bilder: http://flic.kr/s/aHsjyEzS2P En VW buss T2:a utan motor säljes. Oerhört fin i plåten, utan någon större rostfläck. Fina soffor, och några speciella skjutfönster som går att öppna på mittenfönstrena. Saknar motor i sig, då tidigare ägare har sysslat med motorkonverteringar, men räds ej. Jag har en motor till salu. En motor som köptes för något år sedan. Enligt ägaren innan ägaren som jag/vi köpte den av så är den urlyft ur en fullt fungerande 80-talare. 2.0 liter insprutningsmotor, luftkyld. Hör av er på mejl med frågor m.m först så pratar vi vidare därifrån.
18 000 kr
Blocket.se
Bilar  ·  Stockholm

Vw buss t2

Togs bort för 12 år sedan - Till försäljning i 3 dagar
Hej! Nu är det dags att sälja min VW-buss efter 2års renovering. Bussen är 79 års modell. Den har åkt 6000mil. Jag har tagit bort stolarna som ligger på baksätet så nu är det helt tomt. Den som köper den kan bygga om den själv som den vill. Alla delarna är orginala. För mer info så kan du ringa mig. Priset är 69000:- eller så väljer jag mellan de högsta erbjudandet som jag får. Pris: 69000 kronor
69 000 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Luleå

Vw buss

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 3 dagar
vw t2 -75a. med bra historia.endast två ägare. Fd militär buss som regades för civilt bruk 1994 och brukades till 1996 sen har den ståt avställd. motorn går och bromsar fungerar Regad med 8 sittplatser Mitten soffan saknas s & v däck ev byte kom med förslag Annonsören vill inte störas av telefonsäljare.
8 000 kr
Blocket.se

VW Buss T2 Bay -78

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 3 dagar
Rebuilt 2011-2012 with all interior changed including sealing, panels and floor. Fold out double bed and still 5 seats + table and extra seat/storage. Practicly rust free with 2 liter original engine that runs well but is not renovated. 135000 km. Roof rack from 2012 and in mint condition. A very nice T2 all in total. Swedish MOT ok and done June 2014. More pictures avalible. Transport to Gothenburg, Malmo or Copenhagen negotiable. More pictures available.
50 000 kr
Blocket.se

Volkswagen Caravelle T2 buss

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Volkswagen Caravelle T2 buss Mätarställning: 0 mil Färg: blå Karosseri: Minibuss Info: vw transporter plus en massa delar som medföljes som är lastad i bilen. avställd, obesiktad, oskattad säljes som gör det självbil eller reservdelsbil avregistrerad men går att regga om utan problem pris som den står 10000kr kan även transporteras till köparen tel 0736134239. Av handlare angivet registreringsnummer: KGL332
10 000 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj