Till salu inom: ”

t23 altered säljes

Altered
F
Västra Götalands län
Altered Species
F
Västernorrlands län

Tidigare annonser till salu

Tjena! Efter många års uppehåll från dragracingen har jag nu löst ut licensen och betalat medlemskapet i SHRA och letar ett billigt chassi jag kan bygga racebil av :) Helst Nostalgi Altered eller Funny Car Så om du har eller vet av nåt T23 Altered eller Funny Car chassi vänligen skicka en email, textmeddelande eller ring! Jag kan vara intresserad av annat chassi också, så inget tips är för dårligt. Det måste finnas nåt dammit chassi runt om kring i detta avlånga land eller i norden, och jag behöver din hjälp att hitta det så jag kan få liv i det igen. Minns du när du hörde ryktet om han som hadde en gammal racebil i garaget, en dammig rör hög...kanske han har den fortfarande... Jag betalar hittelön till tips som leder til köp! Va sägs om en tusenlapp? Och fritt team-pass med gratis mat och öl på Sko Uno :) Tack på förhand! mvh Anders
Hej! Jag tänkte kolla om det var interesse där ute, jag har ett 125" Altered/Funny car chassie till salu, och har 2 olika Altered karosser att välja mellan. Tänkte att runt 10 000.- va et lagomt billigt pris. Skicka en email om du är intresserad så ska jag skicka bilder och mer info. Chassiet kan hämtas/levereras från mitten på Juli, efter avtal. Sista bud var på 12.500.- Jag kan leverera den hem till dig! Her kommer mer info och bild, jag har massa bilder så maila om du vill ha mer.
Tjena! Har en T23 kaross till salu eller byte nostalgic Hemi parts, pris kan diskuteras både upp och ned. Kontant, bud? Maila om du vill ha bilder eller info.
S/W chromemoly chassie från 75 461 med Gm D ports toppar Mac kay insprutning Hunt Magnet Bara uppstartad med sprutet, injustering återstår, har gått 8.76 med enkelförgasare. Nu uppsatt för metanol. Harley eller snabb raggarbil kan tas i inbyte upp till 100. Tommy 0700 916441
Ford T23 Altered, built by Victory Race Cars, Former Michael Malmgren Competition record setting car, 125" WB, Olds DRCE 500 cui, Dual disc Crower clutch, B&J 5 speed. 1835 lbs with driver Very nice car, perfect for Competition/Pro Comp contact Fred for more info fred@autohaus-hestermann.de