Till salu inom: ”

peavey t40 säljes

Tidigare annonser till salu

[b:4s1lixhq]Peavey Transformer 112[/b:4s1lixhq]. Moduleringsförstärkare från Peavey. Låter kanon som ”vanlig” förstärkare och dessutom har du moduleringsmöjligheter som grädde på moset. I grunden är detta en TransTube förstärkare ( som t.ex: Bandit ) med all dess kvaliter och features. 50 watt, 12” Blue Marvel element, analog transtube preamp och slutsteg och sedan även, 12 förstärkarmodeller som svarar som en analog förstärkare, 16 presets som låter kanon och 16 platser där du kan spara dina egna inställningar. Effekter: reverb, delay, chorus, flanger mm.mm.ett bra pedalbord följer även med. kan maila bilder och en test från musikermagasinet vid intresse. musikbörsens pris: 9720kr mitt pris: 3500
Hej! Kollar om någon händelsevis skulle vara intresserad utav min peavey Valveking topp!? 100watt, 2kanaler, klarar allt från skimmrande rent till spräckig blues och dödsmetalldist, jag använder den till det senare(dödsmetall) Priside = bud! Inga skambud dock. Fraktar den väl HELST inte, men om köparen(du!?) vill, så visst! Den är i mycket bra skick, som ny kosmetiskt, men den är spelad på.
Peavey Bandit 112 Transtube Combo. 2 kanaler; Clean/Lead, med 3-bands EQ på respektive kanal. Clean har ett modern och ett vintage-läge. Lead har ett modern och ett high gain-läge. Båda lägena låter riktigt bra och du får mycket (och bra) ljud för pengarna! Förstärkaren passar väl för både hemmabruk och replokal/gig, p.g.a. dess volym och mångsidighet. En mycket populär förstärkare som gör sig bra i de flesta musikstilar! (Skickas helst inte) [img:2vya3qcx]http://data.fuskbugg.se/skalman01/vend6547_630x630.jpg[/img:2vya3qcx]
Är intresserad att köpa en Peavey T-40 bas i svart lackad.
ELBAS PEAVEY T40 USA, INKL CASE FINNS PÅ PANTBANKEN OLOF PALMESPLATS 1 413 04 GÖTEBORG TEL. 031-128181