Till salu inom: ”

avgassystem volvo s40 t5 säljes

Tidigare annonser till salu

2,5" sportavgassystem komplett efter kat. Slutrör: 2x100mm Material: Rostfritt Reducerat mottryck: 36% Rostfria specialklammer ingår i satserna Passar till: Volvo S40N/V50 T5 AWD Garanti: På BSR Sportflow lämnar vi 3 års allmän garanti och 5 års garanti mot "genomrostning". Avgassystem Avgas Avgasrör Sportsystem http://sv.bsr.se/products/4001932 Om du anger kampanjkod "blocket" i meddelanderutan drar vi dessutom av 200 kr på priset (om du betalar med Kort/Paypal eller Faktura/Klarna reduceras priset med 200 kr i efterhand)
Rostfritt Sportavgassystem komplett efter kat. 2,5" sportavgassystem komplett efter kat. Slutrör: 2x100mm Passar till: Volvo S40N/V50 T5 Garanti: På BSR Sportflow lämnar vi 3 års allmän garanti och 5 års garanti mot "genomrostning". Avgassystem Avgas Avgasrör Sportsystem http://sv.bsr.se/products/4001930 Om du anger kampanjkod "blocket" i meddelanderutan drar vi dessutom av 200 kr på priset (om du betalar med Kort/Paypal eller Faktura/Klarna reduceras priset med 200 kr i efterhand)
Säljer nu min Volvo s40 t5 automat. Den har gått 242xx mil. info: Ny besiktigad R-design utvändigt och invändigt BSR avgassystem (grymt ljud) BSR chip (aldrig inkopplat i min ägo) 19" R-fälgar sommar 17" bm-fälgar vinter Bra mönster på båda däcken Gummi+tygmattor Navigator Stora ljudpaketet Elhissar (ny servade) El-taklucka Avtagbart drag Nya bromsar Vid intresse hör av er. Är kontaktbar hela dagen men kan ha svårt att svara innan klockan 14:00 på vardagarna. MVH Anton
Dax att skaffa pendlar bil så måste sälja denna pärla . Kanon skick. Nya ultragrip vinterdäck med nya fälgar. 19" fina sommar däck med helt kantstöttsfria fälgar. Uppgraderad väghållning h&r fjädrar. större avgassystem, snyggare och bättre respons. Ej trimmad. Volvo org paket runt bilen. Väldigt låga mil . Dom rätta färgerna enl mig svart med svart inredning. Pigg o fin bil. Väl mött Mvh Thom
Hej nu är det tid för en större bil så nu måste volvo bort. Det är en volvo S40N T5 220hk *servo *el hissar runt om *el speglar,in fälbara,minne,upp värmning *el taklucka svrt glas *led belysning/trygghets belysning *ABS bromsar *ECC/klimatanläggning 2-zons *Antispinn *farthållare *6-växlad manuell låda *fjärrstyr c-lås med volvo guard-larm *färd dator *LM 17" volvo sommar, två dåliga däck *LM 19" ace sommar *plåt fälgar 16" med dubbdäck *Mugghållare fram/bak *sido air bags *Multi funktions ratt *stolvärmare fram *Spoiler bak *profs tonade rutor *yttertämperaturs mätare *avbländningsbar backspegel med kompass *komplett ifyld servicebok *ny servad 10-10-11 140382km *ny fram ruta med regn sensor 10-11-01 *tygmattor *elstol förare med minne *dimljus *DOLBY PRO-LOGIC 2 surround med 6-växlad cd *Borla avgassystem Bilen är utagen i trafik första gången 07-10-08 en ägare innan mig innan det är det volvo som har ägt bilen. bilen har nu rullat 14*** nr 0733100973 //Christian Extrauppgifter Märke: Volvo Drivhjul: Framhjulsdriven Modell: S40 Hästkrafter: 220 Hk I trafik: 2007-10-08 Motorstorlek: 2521 cc Biltyp: Sedan CO2-utsläpp: 208 g/km Färg: Grå